Banery Reklamowe

 

Szybki kontakt: tel. +48 602 761 982 || kontakt@banery-poznan.pl

 

Na jakim materiale drukujemy banery?

W Banery Poznań specjalizujemy się w druku wielkoformatowym banerów reklamowych. Najpopularniejszym materiałem, na którym drukujemy nasze banery to frontlight o gramaturze 510g/m2. Frontlight jest powszechnie stosowanym rozwiązaniem w przypadku reklam wielkoformatowych. Banery wykonane na materiale frontlight można montować na ogrodzeniach, ścianach i różnego rodzaju konstrukcjach reklamowych. Na materiale frontlight można drukować reklamy dowolnych rozmiarów. Pamiętać jednak należy o tym, że banery o szerokości powyżej 5 metrów zgrzewamy w taki sposób, aby połączone tworzyły jedną, spójną całość.

Rodzaje banerów reklamowych

Najpopularniejszy i najczęściej spotykany rodzaj baneru to frontlight 510g. W naszej ofercie znajdziecie też Państwo banery dwustronne blockout, siatki mesh, banery backlight czy banery odblaskowe. Więcej informacji o banerach znajdziecie Państwo w poszczególnych zakładkach.

Najpopularniejsze rozmiary banerów

W przypadku banerów na wynajem czy sprzedaż domu, mieszkania lub nieruchomości, najczęściej wybierane są banery rozmiarów 200×100 i 300×100 centymetrów. Możliwe są też oczywiście inne, dowolnie wybrane rozmiary. Produkowane przez firmę Banery Poznań banery reklamowe mogą mieć do 50 metrów długości i 5 metrów szerokości bez łączenia. Większe banery są odpowiednio i trwale zgrzewane, dzięki czemu możliwe jest stworzenie reklam naprawdę największego formatu. Przy zamawianiu banerów należy pamiętać o tym, że są to formaty, które najlepiej wyglądają oglądane z pewnej odległości. Stąd też banery reklamowe czy siatki mesh największych rozmiarów drukowane są na naszych maszynach produkcyjnych, których rozdzielczość to maksymalnie 600 DPI. Mniejsze fomaty są drukowane w jakości do 720 DPI. Wyższe jakości dostępne są za dopłatą. 95% naszych banerów jest drukowanych na maszynach UV, dzięki czemu wydruk jest zdecydowanie lepszej jakości niż standardowe wydruki solventowe. W przypadku wysyłek banerów, banery do 240 cm szerokości nawijamy na gilzę. Banery wielkoformatowe, powyżej tej wielkości są składane w kostki lub w przypadku transportu dedykowanego, nawijane na gilzy do szerokości 500 cm.

Jak przygotować projekt baneru do druku

Aby Państwa bannery były wydrukowane zgodnie z projektem oraz w możliwie najlepszej jakości, prosimy aby pliki były dostarczone w formacie *.tif, z połączonymi warstwami i czcionkami oraz obiektami zamienionymi na krzywe. Profil kolorystyczny to CMYK, bez dodatkowych warstw, kanałów czy efektów. Pliki powinny być zapisane z kompresją LZW lub ZIP (kompresje te nie wpływają na jakość grafiki). Żeby możliwe było uzyskanie pełnej głębi czerni należy wartości składowe ustawić na poziomie: C: 70% M: 70% Y: 80% K: 100%. Dla uzyskania najlepszej możliwej jakości drukowanych materiałów, zalecamy stosowanie się do powyższych zaleceń odnośnie rozdzielczości plików graficznych: do 6m2 – 300dpi 6-30m2 – 150dpi 30-100m2 – 100dpi powyżej 100m2 – 72dpi

Reklamacje i poprawki

W przypadku plików otwartych (.ai, .pdf, .eps, .psd, .cdr, .indd) oraz innych formatów graficznych (.jpg, .png, .bmp), nie ponosimy odpowiedzialności za słabą jakość grafiki i nie odpowiadamy za błędy w projektach, które już zostały zaakceptowane. Aby uniknąć błędów odczytu plików, brakujących czcionek czy innych elementów grafiki, prosimy o przesłanie pliku poglądowego w formacie .jpg. Jeżeli potrzebujecie Państwo dokładnego odwzorowania kolorystycznego i powtarzalności wszystkich wydruków, konieczny jest proof kolorystyczny. Różnice w kolorach między tymi wyświetlanymi na ekranie monitora (RGB) a rzeczywistym kolorem wydruków (CMYK) nie mogą być tym samym podstawą do reklamacji. W przypadku druku UV lub prac poniżej 1m2, zalecamy rozdzielczości pomiędzy 350 a 600dpi. W innym przypadku nie gwarantujemy jakości wykonanej pracy.

Podstawą reklamacji jest zgłoszenie jej w formie pisemnej w terminie 3 dni od odbioru prac oraz odesłanie wadliwych wydruków. Decyzja o uznaniu lub nieuznaniu reklamacji przekazywana jest zazwyczaj w terminie do dwóch dni roboczych. Realizacja reklamacji odbywa się w normalnym trybie produkcyjnym, odpowiednim dla każdego z produktów. O terminie realizacji odbiorca jest każdorazowo informowany.

Zdjęcia przykładowych banerów